Merhaba arkadaşlar :* Bugün gelen botu pek beğenmedim :/ 14sd bence bota göre pahalı dün de bir tayt gibi bir şey gelmiş onu da açıkçası beğenmedim ama o bota göre daha iyi diye düşünüyorum onun fiyatı da 17sd çok pahali sizin düşünceleriniz neler ?




Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Kardeş blog
http://stardollcufecirturkey.blogspot.com/